Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Άγιος ο Έρωτας, άγιος καημός!!!






Ξεροί καημοί και νερό θαλασσινό
το σώμα σου κόλλησε στο σώμα μου
με τον πανσέληνο πόνο του χειμώνα.
Ακούς νερά που χύνονται στα μέσα των ποδιών σου;

Ανάμεσα στα όνειρα σπαράζει η ζωή μας,
ανάμεσα στα όστρακα παφλάζει η καρδιά μας.

Άγιος ο Έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος
με τις μεγάλες μνήμες.
λέω μάτια μου κι αστράφτει κεραυνός
θέλω θάλασσα κι ανοίγει ουρανός.

Πάνω από την θάλασσα, στη μεριά του ανέμου
στα μαύρα ντύνεσαι κι ανοίγεις το σκοτάδι
σηκώνεις τα άστρα σε χορό
και το κορμί μου σ' άγριο ποτάμι.

Άγιος ο Έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος
με τις μεγάλες μνήμες.
λέω μάτια μου κι αστράφτει κεραυνός
θέλω θάλασσα κι ανοίγει ουρανός.

Music: Giorgos Andreou
Lyrics: Dionysis Karatzas









3 σχόλια:

mareld είπε...

Ο έρωτας είναι γνώση. Ο έρωτας είναι ευγένεια και αρχοντιά
Δημήτρης Λιαντίνης

Αστοριανή είπε...

"...H Μουσική είναι ένα ηθικό δίκαιο.Δίνει ψυχή στο σύμπαν, φτερά στο νου, πτήση στη φαντασία, και γοητεία και ευθυμία στη ζωή και τα πάντα" Σωκράτης...

Μαρελντάκι μου,

να μου επιτρέψεις να συμπληρώσω, εδώ,

Αγάπη κι Έρωτα!

Δεν σε ξεχνώ!και Σ' αγαπώ!

Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

mareld είπε...

Κι εγώ σε αγαπάω γλυκό μου Ηλιανθάκι!!!!