Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

..Πόσο πολύ σ'αγάπησα ποτέ δε θα το μάθεις..


ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ Σ'ΑΓΑΠΗΣΑ

Πόσο πολύ, πόσο πολύ
Πόσο πολύ σ'αγάπησα
Πόσο πολύ σ'αγάπησα
ποτέ δε θα το μάθεις
Απ'τη ζωή, απ' τη ζωή
Απ'τη ζωή μου πέρασες
κι αλάργεψες κι εχάθης
Καθώς τα διαβατάρικα
κι αγύριστα πουλιά

Πόσο πολύ σ'αγάπησα
ποτέ δε θα το μάθεις

Κι αν δεν προσμένεις να με δεις
κι αν δεν προσμένεις να με δεις
κι εγώ πως θα ξανάρθεις
Εσύ του πρώτου ονείρου μου
γλυκύτατη πνοή

Αιώνια θα το τραγουδώ
αιώνια θα το τραγουδώ
κι εσύ δε θα το μάθεις
πως οι στιγμές που μου 'δωσες
αξίζουν μια ζωή

Πόσο πολύ σ'αγάπησα
ποτέ δε θα το μάθεις...


ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ - ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ Σ'ΑΓΑΠΗΣΑ


ΑΣ ΧΑΘΕΙΣ
Χρήστου Θηβαίου "Πέτρινοι Κήποι (182)"

Μες τα σύννεφα, ζωή μου
μακριά απ' τη φυλακή μου να με πας
να μ΄ αγγίζει ο αέρας
σαν το ξύπνημα μιας μέρας να γελάς
να κουρνιάζω στο πλευρό σου
μες στο παραμιλητό σου να με βρεις
ν' ακουστεί το όνομα μου
και εσύ ράγισε, καρδιά μου
κι ας χαθείς ας χαθείς

Να με σήκωνε ένα κύμα
να με λύτρωνε απ' το κρίμα της ψυχής
να ξεπλύνει το θυμό μου
να ξανάρθει τ' όνειρό μου να το δεις
ας ερχότανε ένα βράδυ
να 'χε φως και όχι σκοτάδι να το ζεις
να μπορώ να σου γελάσω
κι ύστερα να προσπεράσω
κι ας χαθείς, ας χαθείς

Του μυαλού μου οι εικόνες
να 'σβηναν σαν να 'ταν πόρνες της στιγμής
να μην έχω να θυμάμαι
όλα αυτά που με πονάνε, ας χαθείς
να μην ξπερω πια τι κάνεις
άλλο να μην με πικράνεις, δεν μπορώ
δεν μπορώ να σε κοιτάζω
και στα λόγια να μην βάζω σ' αγαπώ...


ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ - ΑΣ ΧΑΘΕΙΣ


Πέτρινοι κήποι
Χρήστος Θηβαίος~Πέτρινοι κήποι
Στιχοι-Μουσικη:Χρηστος Θηβαιος

Θελω να γυριζεις σε μενα
Θελω να επιστρεφεις στο φως
Απ την μοναξια και τον φοβο
Απο της απωλειας το σεισμο
... κρυψου εδω
Ξερω εχει ανηφορα να 'ρθεις
Απο τον εαυτο σου εισαι εδω
Βγαλτη πανοπλια στο δρομο
κι αστα οπλα εξω στην αυλη
...η μαχη σου ειναι αλλου

Να ζω στ' αρωμα σου ισοβιτης κι ετοιμοθανατος μπροστα στην ομορφια ..
Να σταυρωνω τον καιρο μου με της χαρας σου τα καρφια ..
Θεε μου να μη σε χορταινα ποτε
Στις ρυτιδες σου να ξεδιψαγα
Να μη μου ελειπε ο ηλιος ξανα, κατω απ τα δεντρα σου τα ανηλιαγα...

Απο της Σεριφου το χιονι σου χω πλεξει ενα βραχιολι
Κι οταν το φορεσεις στο χερι θα εχουμε αγκαλια ενα μωρο....
....ουρανο .
Απο της σιωπη σου τα ξενα ελα γυρνα πισω σε μενα
Θελω μονο να με φιλησεις
Μη μαφησεις ψεματα πια να σου πω...


Χρήστος Θηβαίος~Πέτρινοι κήποι



7 σχόλια:

mareld είπε...

Εσύ του πρώτου ονείρου μου
γλυκύτατη πνοή

Αιώνια θα το τραγουδώ
αιώνια θα το τραγουδώ
κι εσύ δε θα το μάθεις
πως οι στιγμές που μου 'δωσες
αξίζουν μια ζωή

Πόσο πολύ σ'αγάπησα
ποτέ δε θα το μάθεις...


Γλυκά φιλιά καλημέρας!

Σας αγαπώ!

Unknown είπε...

Μπουγαρινάκι μου γλυκό!

Κατάφερα επιτέλους να μπω, μετά από πολλές προσπάθειες. Ξέρεις, το γνωστό πρόβλημα της σύνδεσης που σέρνεται και δεν "σηκώνει" και πολλά, πολλά.

Λατρεύω τον Θηβαίο και χαίρομαι που τον αγαπάς κι εσύ. Εσύ βέβαια, αγαπάς όλο τον κόσμο. Εγώ πάλι, όχι!

Εσένα όμως, σ'αγαπάμε πολύ όλοι μας!

Besos mi cielo!
TQM

Unknown είπε...

Καλό μήνα, ξέχασα να σου ευχηθώ!

besitos

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Καλημέρα καρδούλες.

Ο θηβαίος σήμερα τραγουδάει στη Βέροια αλλά δεν θα πάω δυστυχώς.
Είναι εδώ και η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και θα είμαι εκεί.

Μα η μιση μου καρδιά στο Θηβαίο θα βρίσκεται...

Είναι πολύ δυνατός στην έκφραση μα και εξαιρετικός συνολικά καλλιτέχνης.

"Θέλω τη μέρα που θα φύγεις
απ'το πρωι να μου γελάς
κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις
να είναι σαν να μ' αγαπάς..."

Άστρια είπε...

Ξεχωριστή μου mareld,

Νομίζω ότι οι μεγάλες αγάπες δεν μπορεί να κρύβονται για πάντα.

Σε φιλώ, γλυκειά καληνύχτα:))

Ερατώ είπε...

Πολύ ωραίο ειδικά το πρώτο τραγούδι.
(Κι εμείς σε αγαπάμε να το ξέρεις!)

Unknown είπε...

Συνέχιζε να αγαπάς. Δεν μετριέται η αγάπη μαρινεττάκι με κιλά, μα με της καρδιάς το πύρωμα. Τραγούδα, έτσι γίνεται πιό γλυκειά η ζωή όλων μας. Το να αγαπά κανείς είναι πεζό, είπε κάποιος. Μέγα λάθος αφού ΔΕΝ γνώρισε το βάθος της καρδιάς σου. Το ναγαπάς & να γαπιέσαι είναι το παν. Τι κιαν το μάθει ή δεν το μάθει πόσο τον αγαπάς. Εσύ έχεις την πιό γλυκειά ανάμνηση. Εκανες όλους γύρω σου να νιώθουν όμορφα. Μας έκανες να σαγαπάμε. Γέλα, λοιπόν. Ετσι σε θέλω.. χαμογελαστή & αγέρωχη πάνω στο στης ζωής το μετερίζι. Κυρά τσι Ζάκυνθος & παγκόσμια φίλη μας.
Από το ανταριασμένο σήμερα νησάκι μου... φιλιά.