Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Στην πρύμνη σου 'δωσα φιλί στην πλώρη την ψυχή μου την πλώρη πήρες κι έφυγες κι έχασα τη ζωή μου




ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΑΠΗΣΩ


Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοίζος
1η εκτέλεση 1970 μπουζούκι Στουραίτης


Το μερτικό μου από την χαρά
μου το χουν πάρει άλλοι
γιατι χα χέρια καθαρά
και μια καρδία μεγάλη .

Θεέ μου την δεύτερη φορά
που θα ρθω για να ζήσω
όσο η καρδία και αν λαχταρά
δεν θα ξαναγαπήσω .

Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί
σαν βράχος ρημαγμένος
ήρθα σαν ξένος στην ζωή
και ξανά φεύγω ξένος .

Θεέ μου την δεύτερη φορά
που θα ρθω για να ζήσω
όσο η καρδία και αν λαχταρά
δεν θα ξαναγαπήσω .
























1 σχόλιο:

mareld είπε...

Βοριάς είν η αγάπη σου
και ποιος θα με γλυτώσει
νοτιάς φυσάει στα χείλη σου
και τα 'χω πελαγώσει

Με αγαπάς σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω
με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω


Φιλιά!