Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Σου στέλνω και το δάκρυ μου σ' ένα μικρό μαντίλι το δάκρυ μου είναι καφτερό και καίει το μαντίλι




Ξενιτεμένο μου πουλί

Ξενιτεμένο μου πουλί
εκεί στα ξένα που 'σαι
σου στέλνω μήλο σέπεται
κυδώνι μαραγκιάζει

Σου στέλνω και το δάκρυ μου
σ' ένα μικρό μαντίλι
το δάκρυ μου είναι καφτερό
και καίει το μαντίλι

Ξενιτεμένο μου πουλί
εκεί στα ξένα που 'σαι
ξένοι σου πλένουν τα σκουτιά
ξένοι στα σαπουνίζουν

Στα πλένουν μια στα πλένουν δυο
στα πλένουν τρεις και πέντε
κι από τις πέντε κι ύστερα
τα ρίχνουν στο σοκάκι

Πάρε ξένε μ' τα ρούχα σου
πάρε και τα σκουτιά σου
και σύρε στην πατρίδα σου
σε καρτερεί η φαμελιά σου.








2 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Μια καλημέρα όλο φως, ευχές και τούτο το χάρισμά μου!Να έχεις μια θαυμάσια μέρα!

mareld είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Στράτο μου!

Με συγκίνησες!

Ξέρεις να αγγίζεις ευαίσθητες χορδές!

Να είσαι πάντα χαρούμενος!