Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Music of the Andes




























7 σχόλια:

mareld είπε...

Καλή σας μέρα!

Φιλάκια!

Unknown είπε...

Μα δεν υπάρχει περίπτωση να έρθω να σου πω καλημέρα και να μη μου χαρίσεις χαμόγελο!

Τι όμορφες μουσικές πάλι!

Σ' ευχαριστώ ψυχή μου!

Un beso muy grande!

Μηθυμναίος είπε...

Συμφωνώ με τη Ντάνα. Απόλυτα!!!
Και σου προτείνω να βάλεις και τούτο:
El Condor pasa
Είναι κάτι σαν ο Εθνικός τους Ύμνος και υπάρχουν χίλιες δυο εκτελέσεις... μέχρι και με βουζούκι είχα βρει μια φορά.

Esta es la vercion original de El Condor pasa. Vale la pena escucharla.
Besos, cariños y abrazos!!!
Para las dos!

mareld είπε...

Καλώς τα ματάκια μου!

Μα τι χαρά που έρχεται το κορίτσι μας και ακούει αγαπημένες μουσικές!

Όμορφο κι ανάλαφρο απόγευμα καρδούλα μου!

mareld είπε...

Στράτο μου!

Το πρωί είχε λίγο ήλιο αλλά 5 βαθμούς. Άκουγα μουσικές μέχρι που έφτασα στις Άνδεις και βέβαια έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ για το
El Condor pasa. Δεν το έβαλα επειδή είναι τόσο γνωστό αλλά αφού το πρότεινες χάρηκα..

Besitos y un abrazo muy fuerte!

Ερατώ είπε...

Πολύ ωραία τα τραγούδια αλλά και οι φωτογραφίες.
Τι αίσθηση ομορφιάς και δύναμη για ζωή έχουν αυτοί οι άνθρωποι παρ όλες τις αντικειμενικές τους δυσκολίες...

mareld είπε...

Τριανταφυλλάκι μου γλυκό
σε έχω πεθυμήσει.

Πολλά φιλάκια!