Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

έλα στης καρδιάς μου τ΄ ανοιχτά νύχτα με του έρωτα το πλοίο κράτα με ακόμα πιο σφιχτά έτσι ν΄ αγαπιόμαστε οι δύο...



Στης Καρδιάς μου Τ'ανοιχτά

Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης
Μουσική
Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός

οι καρδιές που αγαπούν
έχουν λόγο και μιλούν
ρίχνουν φως μες στο σκοτάδι
σίδερα και φυλακές
και ρυτίδες χαρακιές
τις νικούνε σ΄ ένα βράδυ

έλα στης καρδιάς μου τ΄ ανοιχτά
νύχτα με του έρωτα το πλοίο
κράτα με ακόμα πιο σφιχτά
έτσι ν΄ αγαπιόμαστε οι δύο

οι καρδιές που αγαπούν
βρίσκουν γη και περπατούν
ουρανό και αναπνέουν
ρίχνουν χρώμα στις σκιές
έχουν χίλιες αγκαλιές
λιμανάκια του αιγαίου

έλα στης καρδιάς μου τ΄ ανοιχτά
νύχτα με του έρωτα το πλοίο
κράτα με ακόμα πιο σφιχτά
έτσι ν΄ αγαπιόμαστε οι δύο






2 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

AX,τι ήταν τούτο που με βρήκε πρωϊ-πρωί κατάστηθα; κι ύστερα λες πως μ αγαπάς και σου λείπω...προειδοποιούν μάτια μου!

mareld είπε...

Πολύ μου άρεσε...χαχαχα...εδώ στο δάσος της ατέλειωτης βροχής...Φιλιά!!!!!