Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Γνωρίζεις, πλέον, καλά πως τα μάτια σου είναι το αγαπημένο μου ταξίδι...Pablo Neruda



Την καρδιά μου..
Την σκορπάς σε μέρη, όπου μονάχα εσύ ορίζεις πως είναι κατάλληλα για να ακουμπήσεις τα κομμάτια μου

Γνωρίζεις, πλέον, καλά πως τα μάτια σου είναι το αγαπημένο μου ταξίδι

...Παίρνω την αγκαλιά σου και την πλάθω σε σχήματα...σε σχήματα μοναδικά και μόνο εγώ βλέπω, κατανοώ

Την αγκαλιά σου την τυλίγω γύρω μου..την νιώθω..απορροφάω κάθε ίχνος θερμότητας

Σφαδάζει η νοσταλγία μου...την ακούω στις γοερές κραυγές της

Και γίνομαι χρυσόσκονη και σε στολίζω παντού, με κάθε λαμπερό μου βλέμμα...Αντανακλώ εσένα..μην απορείς

Αγγίζω το κορμί σου και γελιέμαι για λίγο..χάνομαι σε ένα παιχνίδι του χρόνου σε μια αντίφαση..

Σε μια στιγμή μπλεγμένη ανάμεσα σε φαντασία και πραγματικότητα..

Τι να πιστέψω; Την αίσθηση στα δάχτυλα μου; Την σιωπή σου; Την ανάσα σου;

Το χέρι σου όμως με τραβαει, με το αγγιγμά σου με ξυπνάς..

Σε μυρίζω ..

Θαρρώ πως υπάρχεις..

Είσαι εδώ..

Για πόσο όμως;

Κλέινω τα μάτια μου και παλεύω με τους πόθους μου και τις νοσταλγίες μου

Pablo Neruda





Soneto 44
De Pablo Neruda(100 Sonetos De Amor)

sabrás que no te amo y que te amo
puesto que de dos modos es la vida,
la palabra es un ala del silencio
el fuego tiene una mitad de frío.

yo te amo para comenzar a amarte,
para recomenzar el infinito
y para no dejar de amarte nunca:
por eso no te amo todavía.

te amo y no te amo,
como si tuviera en mis manos las llaves de la dicha
y un incierto destino desdichado.

mi amor tiene dos vidas para amarte.
por eso te amo cuando no te amo
y por eso te amo cuando te amo.



4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Μαρέλντ μου!
δεν γνώρισα τα μάτια σου, δεν είδα το χρώμα τους,
μα είδα εκείνα που είδαν και γνώρισα αρκετά απ' όσα έδειξαν...
Κομμάτι δύσκολο να τα θυμηθώ όλα, μα αναγνωρίζω το χρώμα τους...
Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

mareld είπε...

Φιλιά πολλά Ηλιανθάκι μου!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ηρθα να σου κλέψω κρινάκια κι είδα οτι γι αλλη μια φορά διάβασες τη σκέψη μου, μόνο που εγω δεν είμαι Νερούντα για να γράψω ποίημα...
Απόψε σφαδάζει η νοσταλγία μου! και σ αγαπαω για τα μάτια σου τα γεμάτα ένταση ζωής κι αγάπη.

mareld είπε...

"Κάθε ομορφιά είναι αιωνιότητα. Ό,τι βλέπω, ό,τι ακούω, ό,τι αγγίζω, χώμα, αέρας, φως, είναι μέρος της αιωνιότητας. Αιωνιότητα δεν είναι ό,τι αντέχει στο χρόνο - γιατί τότε θα’χαν τα πρωτεία οι πολυκατοικίες και οι ουρανοξύστες - αλλά ό,τι σφραγίζει μια στιγμή ανεπανάληπτα..."

Χαρά μου...είσαι πολύ όμορφη!!!