Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Όμορφη πόλη φωνές μουσικές απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα




Όμορφη πόλη

( Θα γίνεις δικιά μου )

Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης
Άλλες ερμηνείες: Κώστας Χατζής || Μαρινέλλα
|| Μαργαρίτα Ζορμπαλά || Γιάννης Πουλόπουλος


Όμορφη πόλη φωνές μουσικές
απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα
βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν


Theodorakis Omorfi Poli Petros Pandis


2 σχόλια:

mareld είπε...

Αγαπημένοι μου!

Καλή βδομάδα!

Πολλά φιλάκια!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Καλημέρα σε όλους τους φίλους.

Από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια.
Η φωτογραφία εξαιρετική.