Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου μέσα σ' αυτό το σπίτι πριγκιπέσα μου, το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας



Πριγκιπέσα

Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας
Άλλες ερμηνείες: Μπάμπης Τσέρτος

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Μα είναι δώρο άδωρο
ν' αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.

Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ' αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας.

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη
μ' έβγαλαν σωστό.

Ξημερώματα στο δρόμο
ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου
και χάνω το μυαλό μου.

Πριγκιπέσσα



6 σχόλια:

mareld είπε...

"Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ' αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας"

Φιλιά και καλή σας μέρα!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Kαλημέρα ψυχούλα...
Φυσάει δε φυσάει
το φως χορεύει μέσα μας...

Συμφωνείς καλό μου;

"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" είπε...

Γλυκιές μου φιλεναδίτσες,
η καρδούλα μου χορεύει,γίνεται αέρας και ταξιδεύει έως εκεί.
Εκεί, που ένα φως μαγνητίζει τις ελεύθερες,τις ανυπότακτες στη θλίψη καρδιές!
Είστε το φώς το ευλογημένο!
Φιλιά
ΟΛΓΑ

Άστρια είπε...

Ξεχωριστή μου mareld,

Ξεχωριστά και τα προηγούμενα σχόλια.

Θα προσθέσω ότι το φως σου γλυκαίνει τη σκέψη μας.

Πολλά πολλά φιλάκια και γλυκειά καληνύχτα:)))

Θα λείψω για κανένα τριήμερο, ένα ταξίδι εργασίας.

Ηλέκτρα είπε...

''πιανω τον εαυτο μου και χανω το μυαλο μου''

το αγαπημενο μου τραγουδι
καθε στιχος και νοημα
απλα ανατριχιαστικο

aggeliki30000 είπε...

"Ξημερωματα στον δρομο ρίχνω πετονιά πιάνω τον εύστοχο μου Κ χάνω το μυαλό μου "
Τι σημαίνει άραγε αυτος ο στιχος?