Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

..και ένας αέρας ζεστός γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος. Λευκό μου γιασεμί, μη νυχτώσεις..





Στη Ντάνα μου

Λευκό μου γιασεμί

Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Μουσική: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Πασπαλά

Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
κάτι γιορτάζει βαθιά στο κορμί,
και ξαναβλέπεις το φως,
σαν να 'σουν χρόνια τυφλός.
Κι ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος.

Είναι φορές που δεν ξέρω γιατί
κάτι νυχτώνει βαθιά και πενθεί
και δε σου κάνει κανείς
κι όπως γυρεύεις να βρεις
λίγο λευκό να πιαστείς
γιασεμί στο σκοτάδι
σαν άστρο ανάβει.
Λευκό μου γιασεμί
μη νυχτώσεις.

Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
μέσα μου τρέμει μια ξένη φωνή,
που μου θυμίζει στιγμές
από παλιές μου ζωές
και ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος.
Λευκό μου γιασεμί, μη νυχτώσεις.

ELLI PASPALA-MY WHITE YASMINE




Δεύτερη ζωή

Στίχοι: Ελένη Ζιώγα
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα
Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Πασπαλά

Τι κι αν χάρισα
Για την αγάπη μια ζωή και λειώνω
Τι κι αν άφησα
Την τελευταία μου πνοή με πόνο

Για χάρη σου
Χαραμίζω και δεύτερη ζωή
Για χάρη σου
Το μαχαίρι στο στήθος δυνατά
Και πάλι ας με βρει
Για χάρη σου
Η καρδιά μου θ’αντέξει δυο πληγές
Χαλάλι σου
Κι ας πεθάνω για δεύτερη φορά
Κι ας χάσω δυο ζωές

Όσο έκλαψα
Ακόμα τόσο αν μου πεις θα κλάψω
Πότε μέτρησα
Τι θα πληρώσω κι από ποιον θα χάσω

Euanthia Rempoutsika & Elli Paspala - Deuterh Zwh




ELLI PASPALA-MOROCCO




Λαμπερές στιγμές

Δες, σα σύννεφα αλλάζουν οι εποχές
σαν εποχές αλλάζουν οι ζωές
Δες, ποια λάθη μένουν λάθη ζωντανά
και ποιος δεν τα ξανάκανε διπλά

Κλαις, δε σου 'χω πει καρδιά μου, μη μου κλαις
Θα λάμψουν όλα για όσα φταις
θα γίνουν λαμπερές στιγμές
Μη μου κλαις, μη μου κλαις

Δες, αλλάζουν οι ενοχές άλλα κορμιά
οι τύψεις που έχεις μ' είχανε παλιά
Θες να στρώσουμε τραπέζι τις ζωές
να δεις πως παίζουμε όλοι μας μ' αυτές;

Κλαις, δε σου 'χω πει καρδιά μου, μη μου κλαις...

Έλλη Πασπαλά - Λαμπερές στιγμές




5 σχόλια:

mareld είπε...

Αγαπημένοι μου Φίλοι!

Με πολλά φιλάκια

Σας εύχομαι
Χρόνια πολλά!


Γλυκιά και αγαπημένη μου Ντάνα!

Σήμερα που είναι των Φώτων και έχουμε πολύ σκοτάδι..
θυμήθηκα
το φως του γέλιου σου,
το φως της ματιάς σου,
το φως του λόγου σου
το φως της ψυχής σου!

Σε ευχαριστώ!
Χρόνια πολλά, χαρούμενα,δημιουργικά!
Φιλάκια!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Αγαπημένη μου φίλη και αγαπημένοι μου φίλοι...
σήμερα που είμαι μακρυά...
μα νιώθω την ανάγκη να σας πω ένα γεια χαρά,
βγήκα στο φιλοξενο ετούτο μπαλκονάκι
και σας στέλνω ευχές και πολλά φιλιά...

Μηθυμναίος είπε...

Μαρελντάκι μου, μερικά πράγματα σαν κι αυτά που δίνεις, που προσφέρεις, από την καρδιά σου, στη Ντάνα που έφυγε για να βρει χιόνια, όπως είναι τα θαυμάσια αυτά τραγούδια και τα πανέμορφα τριαντάφυλλα, μπορώ να πω πως με πλημμύρισαν με το χαμόγελο που πάντα μου ζητάς να έχω...
Αχ αναπνέω... τα είπα όλα δίχως μια τελεία...
Μια μεγάλη Καλημέρα από Βοστόνη για σένα, τη Ντάνα και την Ιππολύτη!!!

LIA είπε...

Γλυκιά μου, Μαρελντούλα,

Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά, και αγάπη πολλή γεμάτη από την ευλογία της ημέρας.
Στόλισες και ευωδίασες το σπίτι μου με τα πανέμορφα λουλούδια σου.Τι χρώματα! τι ομορφιά! Τι αρώματα! Τα λόγια και η μουσική των τραγουδιών που διαλέγεις, φανερώνουν την ευαισθησία, την ομορφιά, την αρχοντιά, την αγάπη, το ρομαντισμό, και τη λεπτότητά σου.
Κάθε φορά που ανοίγω τη δροσοσταλίδα σου, δροσερό αεράκι χαϊδεύει την ψυχή μου και ξεχνώ την κούρασή μου...
Να είσαι πάντα καλά.
Πολλά φιλιά

Unknown είπε...

Mi cielo!

Ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου για τα ωραία τραγούδια που μου χάρισες τη μέρα της γιορτής μου αλλά ευχαριστώ περισσότερο που με θυμάσε και που είσαι φίλη μου. Που μ' αγαπάς και που σ' αγαπώ. Που υπάρχεις και μου δίνεις ελπίδα!

Σε φιλώ πολύ!

Ευχαριστίες και φιλιά και στον Στράτο μας στη Βοστόνη!