Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

..Και πως μπορώ να σε θυμάμαι Και να’ σαι εσύ Τα γέλια σου σαν τα νερά..


Θέλω τη μέρα που θα φύγεις

Και τι μπορώ να πω για σένα
Που νά’ ναι εσύ
Λέξεις με δέρμα και μαλλιά
Γραμματικές για την αφή

Χέρια μπλεγμένα

Θέλω τη μέρα που θα φύγεις
Απ’ το πρωί να μου γελάς
Κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις
Να είναι σαν να μ’ αγαπάς

Και πως μπορώ να σε θυμάμαι
Και να’ σαι εσύ
Τα γέλια σου σαν τα νερά
Μια ήσυχη λέξη στ’ αυτί

Και να νικάμε

Θέλω τη μέρα που θα φύγεις
Απ’ το πρωί να μου γελάς
Κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις
Να είναι σαν να μ’ αγαπάς


Μουσική:Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι:Οδυσσέας Ιωάννου
Ερμηνεία:Χρήστος Θηβαίος.


Θέλω τη μέρα που θα φύγεις


4 σχόλια:

mareld είπε...

Θέλω τη μέρα που θα φύγεις
Απ’ το πρωί να μου γελάς
Κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις
Να είναι σαν να μ’ αγαπάς

Φιλιά και καλημέρα!

Μηθυμναίος είπε...

Και πως μπορώ να σε θυμάμαι
Και να’ σαι εσύ
Τα γέλια σου σαν τα νερά
Δυο μόνο λέξεις στ’ αυτί


Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Άστρια είπε...

Ξεχωριστή μου mareld,

Όμορφο το τραγούδι που διάλεξες, όπως πάντα.

Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα.

Καληνύχτα σε ένα αστεράκι του Βορρά:)
http://www.youtube.com/watch?v=FfDUpB0NuF8&feature=related

υγ.Και μη γελάσεις ε;

υγ2.Το ξανασκέφτηκα, να γελάσεις θέλω :))

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Δεν είναι υπέροχο να μπορείς να φεύγεις από τα αγαπημένα,αν χρειαστεί να το κάνεις ή αν προκύψει σαν ανάγκη,
και να τα αγαπάς ακόμα περισσότερο;

Να φεύγεις με χαμόγελο στην ψυχή και στα χείλη...

Αγαπημένη μου να έχεις ένα όμορφο βράδυ.