Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Τιμή δεν έχει η αγάπη Τιμή δεν έχει κι η ζωή Όποιος την έχει τήνε δίνει με μια ματιά, μ' ένα φιλί



Η τιμή της αγάπης



Τιμή δεν έχει η αγάπη
Τιμή δεν έχει κι η ζωή
Ποιος την πουλά, ποιος αγοράζει
ποιος τήνε βγάζει στο σφυρί

Τιμή δεν έχει η αγάπη
Τιμή δεν έχει κι η ζωή
Όποιος την έχει τήνε δίνει
με μια ματιά, μ' ένα φιλί

Αν έχεις λίγη αγάπη, δως μου
να μου γλυκάνεις τη ζωή
Τιμή δεν έχει η αγάπη
Τιμή δεν έχει κι η τιμή

από την μουσική της ταινίας: η τιμή της αγάπης
ερμηνεύει η Δήμητρα Γαλάνη
μουσική της Ελένης Καραΐνδρου
στίχοι της Τώνιας Μαρκετάκη

η τιμή της αγάπης


3 σχόλια:

mareld είπε...

Αγαπημένοι μου φίλοι!

Φιλιά και καλό βράδυ!

Aνεμος είπε...

REM -DRIVE
Ε ΠΑΔΙ KANEΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ
Ε ΠΑΙΔΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ
TO ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΩΡΟ ΜΟΥ
Ollie, ollie. Ollie ollie ollie ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Πολύ καλή η ταινία αλλά και το τραγούδι.Το έχω τραγουδήσει πάρα πολλές φορές.
Αλλά και τα λουλουδάκια σου καρδιά μου...προμηνύουν την άνοιξη μες την καρδιά του χειμώνα...

Θα κοιμάσαι τώρα...γι'αυτό ένα πεπλο αστερόσκονη να φωτίζει τα όνειρά σου σου στέλνω...