Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Εγώ φουντώνω στο χιονιά βγάζω φωτιές στην παγωνιά άνοιξη έχει η καρδιά εσένα σαν κοιτά




Νεράιδα

Στίχοι: Πηγή Καφετζοπούλου
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας


Εγώ πατώ στον ουρανό
βαδίζω στον ωκεανό
πάνω στο κύμα περπατώ
εσένα σαν κοιτώ

Είσαι Νεράιδα της Αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ' ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις

Εγώ φουντώνω στο χιονιά
βγάζω φωτιές στην παγωνιά
άνοιξη έχει η καρδιά
εσένα σαν κοιτά

Είσαι Νεράιδα της Αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ' ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις


Sokratis Malamas - Neraida

katerinaa79


3 σχόλια:

mareld είπε...

"Εγώ πατώ στον ουρανό
βαδίζω στον ωκεανό
πάνω στο κύμα περπατώ
εσένα σαν κοιτώ"

Φιλιά και καλή σας μέρα!

Ερατώ είπε...

Καλημέρα!
Πολύ ωραίο τραγούδι, ευαίσθητο, όπως όλα τα τραγούδια και τα γραπτά της Πηγής Καφετζοπούλου, η οποία έφυγε νωρίς από τη ζωή -στα 38 της χρόνια.
Αξίζει να δει κανείς το
http://trelitoufegariou.blogspot.com/
(το μπλογκ της)
και
http://www.poiein.gr/archives/1265/index.html
όπου αναφέρεται ο πρόωρος χαμός της και το έργο της.

Θωμάς Λιόλιος είπε...

Εγώ πατώ στον ουρανό,
γιατί δεν γίνεται αλλιώς
-κι ας λες: θα πληγωθείς-
στον κόσμο να φωνάξω πως,
είσαι Νεράιδα της Αυγής.

Βαδίζω στον ωκεανό,
γιατί απ αέρα, χώμα και νερό
-κι ας καιν τα πόδια μου φωτιές-
έλαχε ναν' τα υλικά μου
αυτά που σου παρέδωσα προχθές
στο φως.

(Με βρήκε πρωί-πρωί η ανάρτηση σου μετά απο μια νύχτα γεμάτη κρασί και περίεργα όνειρα. Και την πλήρωσε το τραγούδι!!!)
Σε φιλώ