Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

..Με τραγούδια και ζαφείρια θα σου κάνω τα χατίρια Μην πονάς..



Το τραγούδι του χελιδονιού

Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Έλα εδώ κοντά
να σου δώσω ένα φιλάκι
έλα μη μου κλαις
άσπρο μου χελιδονάκι

Ο Θεός να μας φυλάει
από μάτι που κοιτάει πονηρά
Ο Θεός να μας σκεπάζει
όταν η ψυχή τρομάζει την χαρά
Πες μου, τι σε πολεμάει;

Γέλασε ξανά
κρυσταλλένιο μου αγγελούδι
η άνοιξη να 'ρθει
να φωτίσει το τραγούδι

Μέλισσες και πεταλούδες
να στολίζουν τις φτερούγες που φοράς
και τα σύννεφα ν' ανοίξουν
τον Θεούλη να σου δείξουν, να μιλάς
Να σταθώ κι εγώ στο πλάι

Με τραγούδια και ζαφείρια
θα σου κάνω τα χατίρια
Μην πονάς
θα σου στείλω εγώ δελφίνια
απ' την Πάφο ως την Κερύνεια να γυρνάς
όλες του νησιού τις χάρες να φοράς
χελιδόνι, τη ζωή να τραγουδάς

To tragoudi tou xelidoniou


3 σχόλια:

mareld είπε...

Γέλασε ξανά
κρυσταλλένιο μου αγγελούδι
η άνοιξη να 'ρθει
να φωτίσει το τραγούδι..

Φιλιά και καλημέρα!

Μηθυμναίος είπε...

Γέλασε εσύ ξανά κι εγώ θα σου κάνω τα χατίρια... με τραγούδια και ζαφείρια!!!
Nα γυρνάς, όλες του νησιού τις χάρες να φοράς χελιδόνι, τη ζωή να τραγουδάς!
Με την αγκαλιά μου και την αγάπη μου

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Μέλισσες και πεταλούδες
να στολίζουν τις φτερούγες
που φοράς...

Μα εσένα καρδουλάκι μου είναι ήδη τόσο στολισμένες οι φτερούγες που φοράς...
΄
Είχα καιρό να το ακούσω αλλά και να προσέξω τα λόγια του.
Η αισθαντικότητα της φωνής της Χαρούλας, η ευαισθησία των στίχων,με καθήλωσαν απαλά...σχεδόν αναπαίσθητα μα ουσιαστικά ταυτοχρόνως...
Και το είχα ανάγκη σήμερα αυτό το χάδι...
Αγαπημένη μας ψυχούλα,
να είσαι γέλιο...τραγούδι...άνοιξη...