Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Κλείσε τα μάτια, κλείσ' τα και χόρεψέ μου, γίνε κομμάτια, τη νύχτα χάρισέ μου, άνοιξ' τα χέρια, σήκω και χόρεψέ μου, μέχρι τ' αστέρια..



Στο Μαράκι με αγάπη..


Γίνε κομμάτια

Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Πορτοκάλογλου
& Ανδριάνα Μπάμπαλη ( Ντουέτο )


Ξέχασα τ' όνομά μου, το δρόμο, τα κλειδιά...
Απόψε, καρδιά μου, ποιος φεύγει, ποιος γυρνά;

Ποιο σκοτεινό φεγγάρι, ποια δίψα, ποια φωτιά;
ποια τρέλα, ποια ζάλη, απόψε σ' οδηγά;

Κλείσε τα μάτια, κλείσ' τα και χόρεψέ μου,
γίνε κομμάτια, τη νύχτα χάρισέ μου,
άνοιξ' τα χέρια, σήκω και χόρεψέ μου,
μέχρι τ' αστέρια, τη νύχτα χάρισέ μου...

Κάποιος σε περιμένει, κάπου έξω μακριά...
Μα η νύχτα πως βγαίνει, σ' αυτή την ερημιά;

Τελειώσαν πια τα λόγια, τελειώσαν τα λεφτά,
Μα δωσ' μου τη φλόγα, κι ανάβω πυρκαγιά...

Κλείσε τα μάτια, κλείσ' τα και χόρεψέ μου,
γίνε κομμάτια, τη νύχτα χάρισέ μου,
άνοιξ' τα χέρια, σήκω και χόρεψέ μου,
μέχρι τ' αστέρια, τη νύχτα χάρισέ μου...




Hecho pedazos

Olvidé mi nombre, la calle, las llaves.
Esta noche, corazón mío, ¿quién se va, quién vuelve?

¿Qué oscura luna, qué sed, qué fuego,
qué locura, qué vértigo, esta noche te conduce?

Cierra los ojos, ciérralos y baila para mí.
Hecho pedazos. Concédeme esta noche.
Abre las manos - levántalas y baila para mí.
Hasta las estrellas, esta noche concédemela.

Alguien te espera, en algún lugar lejano.
Pero cómo sale la noche, en esta desolación.

Se terminaron ya las palabras, se terminó el dinero,
pero dame la llama y provocaré un incendio.

Cierra los ojos, ciérralos y baila para mí.
Hecho pedazos. Concédeme esta noche.
Abre las manos - levántalas y baila para mí.
Hasta las estrellas, esta noche concédemela.


Nikos Portokaloglou & Andriana Babali "Gine kommatia"


5 σχόλια:

mareld είπε...

Μαράκι! γράφεις υπέροχα να συνεχίσεις!!!!

Σε σένα και στους φίλους της δροσοσταλίδας με φιλάκια εύχομαι μια ονειρεμένη νύχτα!


Μακάρι να ήσουν εδώ
Στον Κ.

Μακάρι να ήσουν εδώ.
Μαζί σου να αφεθώ.
Να σε κοιτούσα στα μάτια
και να χανόμουν.
Απλά να σου 'λεγα
'όσα ονειρεύομουν.

Μακαάρι να ήσουν εδώ.
Και πόσα θα 'δινα μονάχα
να σε δώ.
Μέσα στην αγκαλία σου
να μαζευτώ.
Και να σου ψιθυρίζω γλυκά
το πόσο σ' αγαπώ.

Και όταν ψυχή μου θα πονάς.
Να θυμάσαι να μην τα παρατάς.
Μην ψάξεις μακριά για να με συναντήσεις.
Θα είμαι μέσα στα ονειρά σου
για ότι με ζητήσεις...

Marie είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ mareld μου! Να είσαι καλά! Με συγκινέις. Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε! Ευχαριστώ και πάλι για την υποστηριξή σου! Φιλάκια πολλά!!!

Unknown είπε...

Maρία,
Ο λόγος σου σεμνός, μα πόσο ουσιαστι-
κός!
Μου άρεσε το ποιήμα σου γιατι είναι
αυθεντική κατάθεση ψυχής!
Πολύ τρυφερό!
Να είσαι καλά και να γράψεις κι άλλα!
καληνύχτα σου!
Πόλυ

Άστρια είπε...

Ξεχωριστή μου mareld,

Να είσαι καλά φίλη μου:))
Κάπως τα πράγματα πάνε καλύτερα και κάποια πράγματα λύνονται.
Αν μπορείς, πέρασε από το blogg μου κάποια στιγμή.
Φιλάκια πολλά και γλυκειά καληνύχτα:))


Καλή συνέχεια κι από μένα Μαράκι, θα σ'επισκεφτώ κάποια στιγμή.

Marie είπε...

Poly μου σε αυχαριστώ πολύ! Θα συνεχίζω να γράφω όσο συνεχίζει και η καρδία μου να αγαπά! Να είσαι καλα!