Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

..κοιμήθηκες κι ήταν αργά γέμισε ρόδα η γειτονιά σου..


ΕΝΑ ΒΡΟΧΕΡΟ ΤΑΞΙ

Λόγια , Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας


Πήρα ένα βροχερό ταξί
να κάνω βόλτες στην ομίχλη
να δω αν ακόμα είσαι εκεί
σημαία ανάμεσα στα πλήθη

Πήρα ένα βροχερό ταξί
θα φτάσω ότι και να γίνει
να δω αν ακόμα είσαι εκεί
ή η σκιά σου έχει μείνει

Να δω αν ακόμα είσαι εκεί
πήρα ένα βροχερό ταξί

Δύσκολες πόλεις του βορρά
βαραίνουνε το πέταγμά σου
κοιμήθηκες κι ήταν αργά
γέμισε ρόδα η γειτονιά σου

Πήρα ένα βροχερό ταξί
που όλο πίσω με γυρνάει
να δω αν ακόμα είσαι εκεί
ή η σκιά σου μου μιλάει

Να δω αν ακόμα είσαι εκεί
πήρα ένα βροχερό ταξί.


Ένα βροχερό ταξί - Φίλιππος Πλιάτσικας



6 σχόλια:

mareld είπε...

Αγαπημένα μου μπουγαρίνια!

Με ένα γλυκό φιλί σας εύχομαι
καλή βδομάδα!

Φωτεινή S είπε...

Καλή βδομάδα,Μareld!
ξανάπιασε καλοκαίρι εδώ στα νότια.
(Δελτίο καιρού από Κρήτη)
Φιλιά πολλά

mareld είπε...

Εδώ μας άρπαξε ο χειμώνας ψυχή μου!

Φιλιά καλή σου μέρα!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

"..κοιμήθηκες κι ήταν αργά
γέμισε ρόδα η γειτονιά σου.."

Αγαπημένη μου κόρη του Δάσους και της βροχής,
άσε με να το αφιερώσω σε μια αγαπημένη ψυχούλα που δυστυχώς
"κοιμήθηκε νωρίς..."

Πριν λίγες ώρες έφυγε γι'άλλες πατρίδες αγαπημένο συγγενικό μου πρόσωπο.
Παρηγοριά μου που τον πρόλαβα ζωντανό πριν λίγες μέρες.
Παρηγοριά μου που δεν πονούσε.Έφυγε ήσυχα...

Βροχερά τα Γιάννενα απόψε...
Κι εγώ θα φτάσω μετά τα μεσάνυχτα...
Μόνη.
Όπως μόνοι είμαστε σ'όλες
τις μεγάλες στιγμές της ζωής μας...

θα ψάχνω για σκιές... ΄
Κι αν η φωνή σου είν'αυτή π'ακούω
ή τα σύννεφα που σεριανούν
πάνω απ'τη λίμνη...

Καληνύχτα καλή μου.
Με έναν βαθύ αναστεναγμό.
Συγχώρεσέ μου τον χειμώνα...

Μηθυμναίος είπε...

Καλή εβδομάδα Υακινθάκι αγαπημένο. Τα τραγούδια σου με συντροφεύουν.

Στην Ιππολύτη δεν έχω τι να πω παρά μόνο δύναμη καλή μου φίλη. Σίγουρα το τραγούδι θα αρέσει στην αγαπημένη σου ψυχούλα...

roadartist είπε...

Αχ mareld το βροχερο ταξι το εχω μεσα μου πολυ αγαπημενο.. το εχω συνδιασει με κατι στο παρελθον μου..

Εδω παντως τι χειμωνας..30 βαθμ ειχαμε σημερα..Μου εχει λειψει το κρυο..ειναι πολυ αρρωστημενη η ατμοσφαιρα εδω.. Φιλακια!!