Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

..Τώρα που γρήγορα νυχτώνει σαν παραμύθι θα στο πω ό,τι αγαπάς δεν τελειώνει κι εγώ ακόμα σ'αγαπώ..



Ακόμα σ' αγαπώ

Στίχοι: Θοδωρής Παυλάκος
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μιλτιάδης Πασχαλίδης

Τώρα που γρήγορα νυχτώνει
σαν παραμύθι θα στο πω
ό,τι αγαπάς δεν τελειώνει
κι εγώ ακόμα σ'αγαπώ
ό,τι αγαπάς δεν τελειώνει
κι εγώ ακόμα σ'αγαπώ

Τώρα που γρήγορα βραδιάζει
σαν τραγουδάκι θα στο πω
ό,τι θυμάσαι δεν βουλιάζει
μη με ξεχνάς που σ'αγαπώ
ό,τι θυμάσαι δεν βουλιάζει
μη με ξεχνάς που σ'αγαπώ

Είναι πολλά που δεν τα ξέρεις
κι ήθελα τόσο να στα πω
όμως δεν θέλω να υποφέρεις
γιατί ακόμα σ'αγαπώ
όμως δεν θέλω να υποφέρεις
γιατί ακόμα σ'αγαπώ


Y yo todavía te quiero

Ahora que pronto anochece
como cuento te lo diré
lo que quieras no se acaba
y yo todavía te quiero
lo que quieras no se acaba
y yo todavía te quiero

Ahora que pronto atardece
como canción te lo diré
lo que acuerdas no se hunde
no me olvides que te quiero
lo que acuerdas no se hunde
no me olvides que te quiero

Hay mucho que no lo sabes
y quisiera tanto decírtelo
pero no quiero que sufras
porque todavía te quiero
pero no quiero que sufras
porque todavía te quiero


M. Pasxalidis-Akoma s'agapw





Βοριάς φυσάει τα λόγια μου

Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μιλτιάδης Πασχαλίδης

Το χιόνι καίει τον καρπό
Και την αγάπη ο χρόνος
Στην κούπα μου παλιό κρασί
Κι εσύ καινούργιος πόνος

Βοριάς φυσάει τα λόγια μου
Νοτιάς τα φέρνει πίσω
Κι από τα φύλλα της καρδιάς
Δεν ξέρω να σε σβήσω

Για να μη γίνεις σύννεφο
Καρφώθηκα στο χώμα
Κι άφησες τα τραγούδια μου
Ρούχα με δίχως σώμα

Βοριάς φυσάει τα λόγια μου
Νοτιάς τα φέρνει πίσω
Κι από τα φύλλα της καρδιάς
Δεν ξέρω να σε σβήσω

Δεν είναι η ζήλια μάτια μου
που σαν καπνός με πνίγει
Είναι που κάποτε θα ‘ρθεις
Κι η αγάπη θα ‘χει φύγει


Miltos Pasxalidis-Vorias fisaei ta logia mou



2 σχόλια:

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

...ό,τι θυμάσαι δε βουλιάζει
μη με ξεχνάς που σ'αγαπώ...

Κιαυτό θα στο παίξω
μια μέρα άνοιξη...
στην κιθάρα.

Φιλιά μικρή μου μοβ βεντάλια...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Βοριάς φυσάει τα λόγια μου
Νοτιάς τα φέρνει πίσω.
Κι από τα φύλλα της καρδιάς
δεν ξέρω να σε σβήσω.

Αχ..νησάκι μου...