Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

..Me diz que estás sempre comigo..




Amália Rodrigues - Barco Negro



Barco Negro

São loucas! são loucas! loucas...

Eu sei, meu amor,
Que nem chegaste a partir
Pois tudo em meu redor
Me diz que estás sempre comigo
Eu sei, meu amor,
Que nem chegaste a partir
Pois tudo em meu redor
Me diz que estás sempre comigo

De manhã, que medo, que me achasses feia!
Acordei, tremendo, deitada na areia
Mas logo os teus olhos disseram que não,
E o sol penetrou no meu coração
Mas logo os teus olhos disseram que não,
E o sol penetrou no meu coração

Vi depois, numa rocha, uma cruz,
E o teu barco negro dançava na luz
Vi teu braço acenando, entre as velas já soltas
Dizem as velhas da praia que não voltas:

São loucas! loucas...

Eu sei, meu amor,
.... .... ....

No vento que lança areia nos vidros;
Na água que canta, no fogo mortiço;
No calor do leito, nos bancos vazios;
Dentro do meu peito, estás sempre comigo
No calor do leito, nos bancos vazios;
Dentro do meu peito, estás sempre comigo

( solo )

Eu sei, meu amor,
.... .... ....


Mariza - Barco Negro



4 σχόλια:

Άστρια είπε...

Έχω ένα δίσκο της Αμάλια Ροντρίγκεζ και αυτό ήταν ένα από τα τραγούδια που μου άρεσαν πολύ. Και βέβαια το τραγουδάει μοναδικά.

Η Μαρίζα του έδωσε μία θεατρική τραγικότητα. Άλλη μία ωραία εκτέλεση.Από την εισαγωγή που έκανε έμαθα και την υπόθεση του τραγουδιού.

Μareld μου, να είσαι καλά, ήταν μία ξεκούραση.
Μία γλυκειά καληνύχτα...:))

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Οι θάλασσες σου μάτια μου
σταλάζουν της γης τα δειλινά...

Η φωνή της Μariza ρίγος και αισθαντικότητα.

Την πρωτη φορά,τον περασμένο Γενάρη
ο Θωμάς μ'έβαλε μπροστά στον υπολογιστή να δω ένα βίντεο δικό της με τη μεγάλη επιτυχία της(δεν θυμάμαι τίτλο μα θα είναι το πρώτο που θα αναρτήσω ,μόλις μπορέσω).

Έμεινα άφωνη,εκστασιασμένη...
Αυτό το αιθέριο πλάσμα,
αέρινο λες κι είναι απ'τα 'ονειρα βγαλμένο,
τραγουδούσε και έκλαιγε...
Έλιωνε εκεί μπροστά σε εκατοντάδες μάτια, ήταν ζωντανή ηχογράφηση.

Αυτό και μόνο να έλεγε σε όλη της τη ζωή μου έφτανε.
Ήταν μοναδική στιγμή.
Από τότε κάθε φορά που την ακούω νιώθω ευάλωτη...μαλακή σαν χιόνι.
Και πιο αληθινή, γιατί είναι τόσο αυθεντική η ερμηνεία της Μαρίζας που δεν αφήνει περιθώρια για αποστάσεις και απουσίες.
Αποστάσεις απ'το βαθύτερο κομμάτι του εαυτού μας...

Καληνύχτα μικρή μου ψυχούλα.
Καληνύχτα σε όλους τους τρυφερούς
φωτεινούς σου φίλους.

mareld είπε...

Άστρια μου!

Είναι ακριβώς όπως τα λες!
Η Αμάλια έχει αφήσει ιστορία και με συγκινεί βαθιά όχι μόνο για τη τόσο γλυκιά και υπέροχη φωνή της αλλά και τη στάση της στη ζωή!

Η Μαρίζα με διαπερνάει σαν ηλεκτρικό ρεύμα..κάπως με καίει..

Είσαι μια απέραντη ζεστή αγκαλίτσα καρδούλι μου!
Σε ευχαριστώ!
Πολλά φιλάκια και καλή σου μέρα!

mareld είπε...

Αμαζόνα μου!

Την πρώτη φορά που την είδα ακριβώς σε αυτό το βίντεο
μια γερή δόνηση διαρκείας με διαπέρασε.
Το φλαμένκο και μετά τα φάδος τα ακούω κάθε μέρα ανεξέρτητα διάθεσης και πολλά χρόνια.
Με έχουν ποτίσει!

Χαρά μου να αισθάνεσαι βαθιά συγκινημένη από κομμάτια αγαπημένα!

Ματάκια μου σήμερα σε σκέφτομαι πιο έντονα!
Φιλιά γλυκά σου στέλνω και αγκαλίτσες για να σου κρτατήσουν συντροφιά!
Καλή σου μέρα!