Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

..Έτσι κι εσύ ήρθες στη μαύρη μοναξιά μου φωτιά να βάλεις στα όνειρά μου..


Κλείσε τα μάτια σου

Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου

Σαν μοναχός χωρίς το ράσο,
σαν προσφυγάκι δίχως πάσο.
Έτσι κι εγώ το δρόμο έχασα κι αργούσα
γιατί χωρίς, χωρίς ελπίδα αγαπούσα...

Κλείσε τα μάτια σου
να φύγω να χαθώ.
Γι΄ αυτά τα μάτια σου
θα ξαναρθώ.

Γι΄ αυτά τα μάτια σου
πεθαίνω, ξεψυχώ
κλείσε τα μάτια σου
ν΄ αναστηθώ.

Σαν την αυγή μετά τη νύχτα,
σαν το φιλί μετά την πίκρα.
Έτσι κι εσύ ήρθες στη μαύρη μοναξιά μου
φωτιά να βάλεις στα όνειρά μου.

Κλείσε τα μάτια σου
να φύγω να χαθώ,
γι΄ αυτά τα μάτια σου
θα ξαναρθώ.

Γι΄ αυτά τα μάτια σου
πεθαίνω, ξεψυχώ
κλείσε τα μάτια σου
ν΄ αναστηθώ.

Κλείσε τα μάτια σου







Nikos Portokaloglou - O,ti den se skotoni se kani pio dinato



4 σχόλια:

mareld είπε...

Μπουγαρίνια μου!

Μ΄ένα φιλί, σας εύχομαι
καλή βδομάδα!

LIA είπε...

Καλημέρα, καλή μου mareld.

Καλή εβδομάδα εύχομαι.
Κλείνω τα μάτια.Τι ομορφιές βλέπω! Τι μακρινά, μαγικά ταξίδια κάνω!
Σε κάποια από αυτά σε συναντώ, τι όμορφα!

Πολλά πολλά φιλάκια

mareld είπε...

Ψυχή μου!

Θα ταξιδεύουμε,
θα τραγουδάμε,
θα χορεύουμε!

Φιλάκια!

Άστρια είπε...

Όμορφα και τα σημερινά και τα χθεσινά τραγούδια.
Όλα έχουν ωραίους στίχους.

Και τα κυκλάμινά σου υπέροχα.

Σήμερα όλη την ημέρα ήταν ο ουρανός σκοτεινός και κατά διαστήματα έβρεχε. Όμως ήταν μία ωραία μέρα (γιατί είχα άδεια), άσχετα αν κάθησα στο σπίτι.

Καληνύχτα γλυκειά και καλή εβδομάδα...:)))