Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

..Με κλωστούλες ασημένιες Πλέκω τις κρυφές σας έννοιες Σε τραγούδι της ζωής ..


Κι αν τα μάτια σου
Λοΐζος Μάνος

Κι αν τα μάτια σου δεν κλαίνε
Έχουν τρόπο και μου λένε
Για τον πόνο που πονούν

Μ' ένα βλέμμα λυπημένο
Πρωινό συννεφιασμένο
Για την Άνοιξη ρωτούν

Με κοιτάζουν, μου μιλούνε κι απορούνε
Αχ, τα μάτια σου
Για τα όνειρα που κάνανε, ρωτούνε
Αχ, τα μάτια σου

Μάτια παραπονεμένα
Μάτια που είσαστε για μένα
Θάλασσες υπομονής

Με κλωστούλες ασημένιες
Πλέκω τις κρυφές σας έννοιες
Σε τραγούδι της ζωής

Με κοιτάζουν, μου μιλούνε κι απορούνε
Αχ, τα μάτια σου
Για τα όνειρα που κάνανε, ρωτούνε
Αχ, τα μάτια σου

Κι αν τα μάτια σου δεν κλαίνε
Έχουν τρόπο και μου λένε
Για τον πόνο που πονούν


Tάνια Τσανακλίδου & Βασίλης Παπακωνσταντίνου



Αυτή η νύχτα μένει

Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Παπίου
Άλλες ερμηνείες: Μελίνα Κανά

Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω
σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο
κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ
πότε άστρα πότε άκρη της αβύσσου
κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό
τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω

Αυτή η νύχτα μένει
αιώνες παγωμένη
που 2 ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο
κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι
να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο

Χάθηκα και γω κάποια βραδιά
πέλαγο η φωνή του Καζαντζίδη
πέφταν τ'άστρα μες στην λασπουργιά
μαύρος μάγκας ο καιρός και μαύρο φίδι
μου'γνεφε η καρδιά πάρε μυρωδιά
το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι

Αυτή η νύχτα μένει
αιώνες παγωμένη
που 2 ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο
κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι
να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο


ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ-ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ



Ας ερχόσουν για λίγο

Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ
Πρώτη εκτέλεση: Δανάη, Στέλλα Γκρέκα
Άλλες ερμηνείες: Γιάννης Πάριος
Τάνια Τσανακλίδου || Μανώλης Φάμελος

Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό
που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος
και που μαζί μου παίζουν κρυφτό
πότε η θλίψη και πότε ο πόνος

Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό
που με χτυπάει τ' άγριο τ' αγέρι
να 'ρθεις και μ' ένα φιλί καυτό
να με γεμίσεις με καλοκαίρι

Ας ερχόσουν για λίγο
μοναχά για ένα βράδυ
να γεμίσεις με φως
το φριχτό μου σκοτάδι
και στα δυο σου τα χέρια
να με σφίξεις ζεστά
ας ερχόσουν για λίγο
κι ας χανόσουν μετά

Πού να 'σαι, να 'ρθεις το βράδυ αυτό
σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε
το ντουετάκι τους το γνωστό
τα βήματά μας να ξαναπούνε

Πού να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό
που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα
να 'ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ
από του πόνου την καταιγίδα

Ας ερχόσουν για λίγο
μοναχά για ένα βράδυ
να γεμίσεις με φως
το φριχτό μου σκοτάδι
και στα δυο σου τα χέρια
να με σφίξεις ζεστά
ας ερχόσουν για λίγο
κι ας χανόσουν μετά


Tania Tsanaklidou-As erxosoun gia ligo



4 σχόλια:

mareld είπε...

Τζιβαέρια μου!

Μια ζεστή αγκαλιά
στα όνειρά σας!

Μηθυμναίος είπε...

Υακινθάκι μου κι εγώ σου στέλνω μια αγκαλίτσα να ζεσταίνει τα όνειρά σου y otra para aliviar tus dolores...
Buenas Noches!!!

Άστρια είπε...

Ξεχωριστή μου mareld

μια γλυκειά καληνύχτα:))

Αστοριανή είπε...

...Ακόμα εδώ είμαι!!!
Καλη Μέρα!
Υιώτα