Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

..Τα φέραμε από δω, τα φέραμε από κει..



Ανόητες αγάπες

Μουσική & στίχοι: Αδελφοί Κατσιμίχα

Τα φέραμε αποδώ,
τα φέραμε αποκεί,
άντε ξανά τα ίδια,
τα ίδια απ' την αρχή.
Τα φέραμε αποδώ,
τα φέραμε αποκεί
εγώ ξανά στο τίποτα,
στο γενικά εσύ,
στο γενικά...

Νύχτες δίχως όνομα,
νύχτες χωρίς σκοπό
χαμένοι απο χέρι,
χαμένοι και οι δυο.
Ανόητες αγάπες,
ανόητα φιλιά,
λόγια, λόγια, λόγια,
λόγια ψεύτικα,
λόγια, λόγια ψεύτικα.


Τώρα τι να σου πω,
τι να μου πείς κι εμένα
έτσι όπως παίξαμε κι οι δυο
με ζάρια πειραγμένα.
Τα φέραμε αποδώ,
τα φέραμε αποκεί,
εγώ ξανά στο τίποτα,
στο γενικά εσύ,
στο γενικά...

Νύχτες δίχως όνομα,
νύχτες χωρίς σκοπό
χαμένοι απο χέρι,
χαμένοι και οι δυο.
Ανόητες αγάπες,
ανόητα φιλιά,
λόγια, λόγια, λόγια,
λόγια ψεύτικα,
λόγια, λόγια ψεύτικα.


Πυξ Λαξ & Κατσιμιχαίοι - Ανόητες Αγάπες


2 σχόλια:

mareld είπε...

Τζιβαέρια μου!

Αγκαλίτσες καληνύχτας!

P. Kapodistrias είπε...

Χαίρε, Καλή και αγάλλου!

Με όλη μου τη σκέψη
π. Π.