Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

..Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς..



Χαιρετισμοί

Μουσική Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Ερμηνεία: Νίκος Κουρουπάκης

Όπου πατάς να ρίχνεις
μάτια μου φως να πατώ
κι όπου κοιτάς να δείχνεις
μάτια μου για να κοιτώ

Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς
όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
οι βραδινές παρέες των αστεριών

Να 'ναι γλυκά τα ξένα
μάτια μου κι ας μ' αρνηθείς
παρά σκληρή για σένα
μάτια μου να είναι η γης

Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς
όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
οι βραδινές παρέες των αστεριών.


Χαιρετισμοί




3 σχόλια:

mareld είπε...

"Να 'ναι γλυκά τα ξένα
μάτια μου κι ας μ' αρνηθείς"

Είναι πικρά τα ξένα πολύ πικρά..

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Αγαπημένη μου ψυχούλα...

Να σου πω τι νιώθω...άσε καλύτερα .Μερικές φορές τα λέει όλα η σιωπή...

Αυτό που διάλεξες από τα πιο "δικά μου" τραγούδια...
Υπάρχουν πολλές μέρες που κολλάω στα λόγια του...στις νότες του...
Θα στο παίξω κάποτε στην κιθάρα.Στο υπόσχομαι.
Μη φανταστείς τίποτα σπουδαίο, μα θα στο πω με τον δικό μου τρόπο...

...όπου πατάς να δείχνεις,μάτια μου
για να πατώ
κι όπου κοιτάς να ρίχνεις,μάτια μου
φως να κοιτώ...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Ξενάκι μου...
Σε περιμένουμε όλοι...
Μια μεγάλη μεγάλη οικογένεια...
Μια αγκαλιά...
Και θα'ναι γιορτή...
Θα'ναι πανηγύρι.
Κι εγώ θα χορέψω μαζί σου ένα μπάλο...ν'αναστενάξουν τα πλακάκια!