Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

..Θέλω να σε βλέπω όταν κοιμάσαι να σου λέω να ντύνεσαι καλά..


Έλα
Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ

Είμαι τρελός που σε πιστεύω
μα ξέρεις και μου κρύβεσαι καλά
Παράθυρο στο σώμα σου γυρεύω
μα το 'χεις κλειδωμένο μυστικά

Να, να
Να, να

Έλα, έλα κοντά μου ξανά
Έλα, πριν να 'ναι αργά
Έλα, πόλεμος έξω φωτιά
Έλα, πριν να 'ναι αργά

Θέλω να σε βλέπω όταν κοιμάσαι
να σου λέω να ντύνεσαι καλά
Να κλαίω κι εγώ όταν λυπάσαι
να βρίσκεις τα τραγούδια μου φτηνά

-

I'm insane that believe you
But you know and you are well hidden from me
I look for window in your body
But you have it locked secretively

Na, na
Na, na

Come, come close to me again
Come, before it's too late
Come, war without fire
Come, before it's too late

I want to see you when you sleep
To tell you to get dressed well
To cry for you when you are sad
You to find my songs cheaply
Το τραγούδι " Έλα " υπάρχει στον δίσκο
"Παίξε παλιάτσο τα τραγούδια σου τελειώνουν".


Έλα - Πυξ Λαξ




Δεν υπάρχουν σχόλια: