Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

..νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και παρηγόρησέ με..




ΝΥΧΤΩΣΕ, ΝΥΧΤΑ

Είναι κάτι σταυροδρόμια μαγεμένα
που συναντιόμαστε και ύστερα χανόμαστε
πόσες φορές δεν έκλαψα για σένα
που ζήσαμε μαζί τόσα πολλά
και πια δε γνωριζόμαστε,
δε γνωριζόμαστε

Νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και σκέπασέ με
νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και παρηγόρησέ με

Μαργαριταρένια μου, φεγγαρολουσμένη
δεν ήξερες, δεν ήξερα και παιδευτήκαμε
αυτό που μας ανήκει το κάνουμε κομμάτια
δεν έφτανε η αγάπη που ορκιστήκαμε,
χαθήκαμε

Νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και σκέπασέ με
νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και παρηγόρησέ με

Καινούργιους φίλους και παρέες προσπαθήσαμε
πως θα 'ναι όλα πιο δύσκολα πρέπει ν' αποφασίσω
μ' απ' όλα περισσότερο αυτό που με πειράζει
είναι την απουσία σου πως πάω να συνηθίσω
πως πάω να συνηθίσω

Νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και σκέπασέ με
νύχτωσε νύχτα, νύχτωσε και παρηγόρησέ με

Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας




3 σχόλια:

faraona είπε...

Μου αρεζε καποτε αυτο το τραγουδι Μαρελντ μου.Ξερεις εσυ γιατι...σου ταχω πει.
Τωρα πια το ακουω και μονο λιγο κατι ματωνει μεσα μου.
Ο χρονος βλεπεις...
τα φιλια μου

mareld είπε...

Καλημέρα ψυχή μου!

Χαίρομαι που ο πόνος σου έχει κάτι πλέον από το χάδι της θύμησης και όχι τη μαχαιριά της..

Φιλιά!
Καλή σου μέρα!

seizeTHEsky είπε...

Είχα κρατήσει το σύνδεσμο από τότε επειδή η διαχειρίστρια του blog είχε ανεβάσει δικό μου βίντεο κι αυτό με είχε χαροποιήσει. Τα παλιά βίντεο είχαν διαγραφεί λόγω των πνευματικών δικαιωμάτων που είχε επιβάλει η google τότε, ενώ τώρα τα ξανανέβασα στο ίδιο το κανάλι μου. Απολαύστε!
https://www.youtube.com/@seizeTHEsky/videos
https://youtu.be/pJIWFH9tSIk