Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

..Την κάθε της σιωπή πριν τραγούδι γίνει Τι γνώριζες γι αυτή για το γέλιο της..



Ήτανε αέρας (Λιζέτα Καλημέρη)



ΉΤΑΝΕ ΑΕΡΑΣ

Τι ξέρεις για τον καιρό γι' αυτόν τον άνεμο
Την κάθε της ματιά που γυρνάει και σβήνει
Τι γνώριζες γι αυτήν για τα χείλη της
Την κάθε της φωτιά που γυρνάει και δίνει

Ήτανε αέρας πάντα σύννεφο σκοτεινό
Δεν την βρίσκεις δεν την φτάνεις ψάχνει το χαμό
Ήτανε αέρας πάντα σύννεφο βιαστικό
Μες σε τρένα μες σε πλοία κλαίει το χωρισμό

Τι γνώριζες γι αυτή για την μάνα της
Την κάθε της σιωπή πριν τραγούδι γίνει
Τι γνώριζες γι αυτή για το γέλιο της
Την κάθε της φωτιά που γυρνάει και δίνει

Μουσική: Γιώργος Καζαντζής
Στίχοι: Γιώργος Χρονάς
Ερμηνεία: Λιζέτα Καλημέρη

"Itane aeras" (As air)
Music: Yiorgos Kazantzis
Lyrics: Yiorgos Xronas
Voice: Lizeta Kalimeri

Itane Aeras Yorgos Kazantzis Eleni Tsaligopoulou



7 σχόλια:

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

"Γιατί είμαι αέρας που περνά
μέσα στης πόλης τα στενά
που κάνει τα κλειστά παράθυρα
να τρίζουν
Γιατί είμαι αύρα πρωινή
πνοή καθάρια δροσερή
που κάνει τα γερμένα φύλλα
να θρο΄ί΄ζουν..."

Με την αγάπη μου για σένα
καλή μου mareld
και σε όλους τους φίλους απ'το παρεάκι που μάζεψες κοντά σου...

Καληνύχτα στις 12 ακριβώς ρολάροντας για Τετάρτη με το καλό...

mareld είπε...

Αμαζόνα μου!

Μιλούσα στο skype με τη φίλη μου τη Πόλυ και συγχρόνως ετοίμασα αυτό το τραγούδι και της το αφιέρωσα να χαρεί!

Ήρθες εσύ Αμαζόνα της καρδιάς μας και το στόλισες!

Φιλιά γλυκά!
Καλή σου μέρα!

Unknown είπε...

Aeras einai ki h zwh mas pou perna m' ena fushma. Krima pou prepei na trwme xastoukia gia na to suneidhtopoioume.

Se filw!

Saime είπε...

Aπό τις πιο όμορφες φωτογραφίες που έχω δει ποτέ.. Κάτι το εξαιρετικό που δύσκολα κανείς μπορεί να περιγράψει με λόγια.. που μόνο εσύ Μarled θα μπορούσες να ανακαλύψεις .. έτσι απλά.. όπως συνηθίζεις να κάνεις τα πάντα και να ομορφαίνεις τις ζωές όλων μας!
Πολλά φιλιά

mareld είπε...

Γλυκούλι μου!

Καλώς το!
Είσαι καλά μάτια μου;
Φιλάκια!

mareld είπε...

Κατερίνα μου!

Τι έκπληξη;
Μα..κατάλαβες ότι είναι για τη μαμά..!!

Ναι μωρό μου..ναι..σιωπώ..

Φιλιά καρδούλα μου!

Ανώνυμος είπε...

ομορφο το blog σου..βραδυ σαββατου παρεα με μια δροσοσταλιδα