Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Δεν το μπορείς του φεγγαριού να βρεις ένα ψεγάδι..



Tου φεγγαριού

Δεν το μπορείς του φεγγαριού
να βρεις ένα ψεγάδι
γιατί σκορπά την ομορφιά
στην πλάση κάθε βράδυ

Ζηλεύγω του, του φεγγαριού
που πάντα σεργιανίζει
γιατί θωρεί την π' αγαπώ
τη νύχτα σαν πορίζει

Σαν θα περνάς την πόρτα της
φεγγάρι μου σταμάτα
χαιρέτα μου την,κι ύστερα
συνέχισε τη στράτα
χαιρέτα μου τη, κι ύστερα
συνέχισε τη στράτα.

Ήλιε μου παραγγέλνω σου
να γοργοβασιλέψεις
μην, το φεγγάρι, δεις αυγή
γιατί δα ντου ζηλέψεις

Φεγγάρι μου ουρανόστρατο
χαμήλωσε μια στάξη
να φέγγει, η αγάπη μου
στο σπίτι τζη να φτάξει.

Σαν θα περνάς την πόρτα της
φεγγάρι μου θυμήσου
πόσες βραδιές περάσαμε
αυτή κι εγώ μαζί σου
πόσες βραδιές περάσαμε
αυτή κι εγώ μαζί σου.

Σαν θα περνάς την πόρτα της
φεγγάρι μου θυμήσου
πόσες βραδιές περάσαμε
αυτή κι εγώ μαζί σου
πόσες βραδιές περάσαμε
αυτή κι εγώ μαζί σου.


Στίχοι: Μιχάλης Χουρδάκης
Μουσική: Γιάννης Νικολάου
Πρώτη εκτέλεση:
Γιάννης Νικολάου & Κώστας Χρονάκης



Pantelis Thalassinos - Tou Feggariou


9 σχόλια:

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Καλημέρα φεγγάρια μου...
Χτες το βράδυ στο μπαλκόνι μου με την πανσέληνο ταξίδεψα...
Σήμερα στις επτά την πρόλαβα στο πίσω μπαλκόνι την ώρα που έδυε πίσω από το λοφάκι.
Εβγαλα μια υπέροχη φωτογραφία,φώναξα και τα παιδιά,(με τον ύπνο ακόμα πάνω τους...αλλά ήρθαν) να μοιραστούμε όλοι μαζί την ομορφιά...

Δεν είναι υπέροχα να ξεκινάμε έτσι τις μέρες μας;

Πανσέληνα φιλιά καρδούλα μου σε σένα και όσους σ'αγαπούν...

mareld είπε...

Παιχνιδιάρικο παιδι..!!!

Σε Σένα και στην Αγάπη σου!

Φεγγαράκι

Ένα μήνα έχω τώρα να τη δω
ένα μήνα δεν μπορώ να κοιμηθώ
Μου το είπε το φεγγάρι
ότι άλλον έχει πάρει
Είναι όμως ψέμματα και θα τη βρω

Φεγγαράκι μου λαμπρό
Φέγγε μου να περπατώ
Να πηγαίνω στην αυλή της
Και να κλέβω το φιλί της

Το φιλί της είναι σαν τη ζάχαρη
και κανένας σαν εκείνη δεν μπορεί
να φιλάει, να χαϊδεύει
ν' αγαπάει, να παιδεύει
και μετά να σου γελάει σαν παιδί

Μου το έγραψες χθες βράδυ και νοστάλγία...

Σε ευχαριστώ που μου μεταφέρεις ομορφιά!!!!

Γλυκά φιλιά σε όλους Σας!
Καλή Σας μέρα!

Giorgos Varvakis είπε...

Υπέροχη στιγμή, αγαπημένο τραγούδι!

Άστρια είπε...

Φεγγαράκι είχαμε πάντα παρέα στα παραμύθια στα όνειρά και στα νυχτοπερπατήματά μας.
Να είσαι καλά mareld για όσα ωραία μας θυμίζεις ότι υπάρχουν.

Για καληνύχτα, στέλνω ένα βελούδινο κόκκινο φεγγάρι:)

http://www.youtube.com/watch?v=6nzyDP1P9qQ

mareld είπε...

Να είσαι χαρούμενος φίλε μου!

Να απολαμβάνεις τη κάθε στιγμή!

Καλό σου βράδυ!

mareld είπε...

Άστρο μου και φεγγάρι μου..!!

Ακούω το Caetano Veloso canta Luna Rossa και εκτός από φωνή είναι και όμορφος ο άτιμος..σαν ιταλός..και τους έχω αδυναμία..η γιαγιά από τη μαμά μου ήταν καταγωγής Βενετσιάνικης..

Γλυκούλι!
Τι να σου πω τώρα, που με θυμάσαι και μου κάνεις τη ζωή ευχάριστη με τα τόσο όμορφα τραγούδια σου..εδώ στη ξενιτεία που λέμε και στη Ζάκυνθο..;

Σε ευχαριστώ καρδιά μου!
Να έχεις μια γλυκιά νύχτα!

LIA είπε...

Καλησπέρα, γλυκιά μου mareld!

Αλήθεια ποιος μπορεί ν βρει ψεγάδι στο μαγικό φεγγαράκι;ΚΑΝΕΙΣ.
Μόνο αυτό με το δειλό του φως, μπορεί να δει τα δικά μας νυχτιάτικα ψεγάδια, μα και τις νυχτιάτικες ομορφιές και αγάπες μας.
Από παιδιά συντρόφευε τα παραμύθια μας, τις απορίες μας, τα πρώτα τραγουδάκια μας.
Σου γράφω κι εγώ ένα από τα πρώτα τραγουδάκια που του έλεγα.

Ξέρω μια μικρή βαρκούλα
που δεν πάει γιαλό γιαλό
μα τις νύχτες ανεβαίνει
κει ψηλά στον ουρανό.

Δίχως μέσα τιμονιέρη
δίχως μήτε και πανιά
σαν βαρκούλα αργοκυλάει
στη βαθιά τη σκοτεινιά.

Ξέρω μάγο ένα ζωγράφο
που χωρίς μπογιά καμιά
βάφει κάτω όλη την πλάση
χρυσαφένια κι ασημιά.

Λες και δεν κρατά πινέλο
παρά βέργα μαγική
όλα παίρνουν, σαν τ' αγγίζει
όψη ονείρου, εξωτική.

Λάμπει ασήμη αγνό το κύμα
κι ασημένια είν'η αμμουδιά
τα βουνά και τα ποτάμια
το χωριό κι η λαγκαδιά.

Ξέρω κάποιο φαναράκι
που δεν καίει λάδι σταλιά
κι όμως φέγγει κάθε βράδυ
με γλυκιά αστροφεγγιά.

Άλλοι, ακούω το λεν Σελήνη
και πλανήτη άλλοι μικρό.
Αλλά εγώ του τραγουδάω
"Φεγγαράκι μου λαμπρό"...

Πολλά πολλά φιλιά

mareld είπε...

Λία μου, κρητικάκι μου!

Σε περίμενε το φεγγάρι να του τραγουδήσεις και τι υπέροχο φεγγαροτραγουδάκι είναι αυτό..;

Με τέτοια τραγουδάκια μεγάλωσες και έγινες τόσο τρυφερή;

Και εμένα μου αρέσει αλλά μου φαίνεται θα το πάρει η Ιππολύτη για τα μωρά της..

Λία μου, γλυκά φιλάκια και όνειρα!

Unknown είπε...

Ποιος το λεει αυτο το τραγουδακι;δε το βρισκω στο you tube