Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

..Σήμερα, είμαι μια μικρή σιωπή ανάμεσα στα λόγια σου ..




ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Σήμερα, τα χρώματα ζωντάνεψαν μετά τη βροχή
Σήμερα, τα πήρες και ζωγράφισες μια εικόνα μαγική
Κι εγώ από μέσα θα περάσω η πόρτα είν' ανοιχτή

Στη μαγική σου εικόνα
που όλα μονοιάζουν μάτια μου
κι όλα είναι μέσα σ' όλα
έσβησαν τα σκοτάδια μου

Μέσα στα χέρια σου οι εποχές
Ένα ποτάμι που κυλά
σ' αρχαίες πόλεις σ' εξοχές
κι έπειτα χύνεται ξανά

Στη μαγική σου εικόνα
που όλα μονοιάζουν μάτια μου
κι όλα είναι μέσα σ' όλα
έσβησαν τα σκοτάδια μου

Σήμερα, είμαι ένα φύλλο που πέφτει στη γη στα πόδια σου
Σήμερα, είμαι μια μικρή σιωπή ανάμεσα στα λόγια σου
Δε θέλω τίποτα ν' αλλάξω τούτη τη στιγμή

Στη μαγική σου εικόνα
που όλα μονοιάζουν μάτια μου
κι όλα είναι μέσα σ' όλα
έσβησαν τα σκοτάδια μου
ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ


Magikh Eikona - Manolis Famellos





8 σχόλια:

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Στη μαγική σου εικόνα
που όλα μονοιάζουν μάτια μου
όλα είναι μέσα σ'όλα
έσβησαν τα σκοτάδια μου.

Η μαγική εικόνα είχε τη δύναμη να τρυπώσει μέσα στην ομίχλη που σήμερα ξημέρωσε τα όνειρά μας εδώ σε τούτη την πόλη της κεντρικής Μακεδονίας.
Είναι αγαπημένο μου από τον Μ.Φάμελο,όπως και το
''Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να'ρθει''

Σε φιλώ γλυκά γιατί σ'αγαπώ πολύ...

mareld είπε...

''Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να'ρθει''
αυτό ακούω τώρα που διάβασα τα λόγια σου..
Έχω ξυπνήσει χαράματα..βρέχει και το σκοτάδι απειλητικό..κρυώνω και δεν βάζω έχτρα ρούχα..πότε θα γίνω ένα με το κρύο για να το συνηθίσω;
Ποτέ...!!!!

Φιλιά γλυκά!
Μια όμορφα μαγική μέρα Σας περιμένει!

Μηθυμναίος είπε...

"Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να 'ρθει"!!!

Τι υπέροχη φράση που μας θύμησε η Ιππολύτη (παρεμπιπτόντως να πω και για το ωραίο όνομά της, ότι από την Ιππολύτη της Μυθολογίας μας άρπαξε ο Ηρακλής τη ζώνη της, σύμβολο εξουσίας...).
Την σημειώνω στις αγαπημένες μου φράσεις...

Καλημέρα Υακινθάκι μου, να προσέχεις το κρύο!!!

mareld είπε...

Καλημέρα Στράτο μου!

Η Ιππολύτη μας, η βασίλισσα των Αμαζόνων αλλά και της καρδιάς πολλών..

Εδώ κάθομαι και σκέφτομαι ότι ήθελα να βγω να μαζέψω μανιτάρια, νιές ελιές να τις κάνω τσακιστές με ρίγανη, μάραθο και κοφτά λεμόνια..
να κόψω λίγα κυδώνια να ανάψω το φόυρνο με καυσόξυλα να τα ψήσω..
αλλά σκοτεινό σουηδικό δάσος βλέπω μπροστά μου και θα το βλέπω για πολύ..έτσι ταξιδεύω στη ποίηση και στη μουσική..να μη χάσω το δρόμο..και βουλιάξω..

Φιλιά και καλή σου μέρα!

Demeter είπε...

"Δεν είναι που αργείς
νάρθεις πάλι, το ξέρω μ'αγαπάς
κι είναι αρκετό.."
"Τα καλύτερα είναι αυτά
που ακόμα δεν εχω γευτεί.."

(2 στιχάκια από τραγούδι της Χ.Αλεξίου)
Καλά είμαστε απλώς έχω πάρα πολύ τρέξιμο... Είσαι στη σκέψη μου πάντα και να ξέρεις ότι σ'αγαπώ πολύ!

Πολλά μάκια!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Nα μην το συνηθίσεις καρδιά μου το κρύο
για να μπορείς να αισθάνεσαι τη ζέστη όταν φτάνει...

Σε φαντάζομαι εκεί ψηλά,
το Καλό Πνεύμα του δάσους είσαι...
Σε κουβαλούν στους ώμους τους
τα παραμύθια αιώνων...
Εσένα κυρά-Καλή των δώδεκα παλικαριών του Χρόνου...
Η βροχή αναπνέει στα δάκρυα σου, γι'αυτό μην τη φοβάσαι...
Τα δάχτυλά σου μοσχοβολιά βοτάνων
Η ρίγανη με το μάραθο έστησαν καβγά
διεκδικούν το άγγιγμά σου
Το καντηλερι που κρέμεται
στην αυλή σου ανέσπερο φως!
Ανεπαίσθητο το σκοτάδι
οπισθοχωρεί...

Ήταν μια μέρα με πολλές συγκινήσεις
Το βλέμμα της ζητιάνας στο δρόμο
που μ'έκανε να βάλω φρένο στο βήμα
και τις σκέψεις μου...
Η μαχαιριά μέσα μου σαν είδα αγαπημένο μου άνθρωπο να βασανίζεται από τα δικά του...
Το ραντεβού που ακύρωσα για να μείνω κοντά του...
Η χαρά κι η ανακούφιση όταν το χαμόγελο φώτισε το πρόσωπό του...
Οι μαθητές μου που χειροκρότησαν την ώρα που μπήκα στην τάξη...
(τους άρεσαν τα ρούχα και τα μαλλιά μου,τα είχα μαζέψει ψηλά, τους έλειψα και δυο μέρες,όπως και σε μένα)
Η αντίδραση της μικρής μου μόλις γύρισα σπίτι(είχε να με δει και απ'το πρωί,ήμουν απόγευμα σήμερα...)Ξέρεις...κραυγές,χοροπηδητά που όλα καταλήγουν πάντα σε αγκαλιές και φιλιά...
Και τώρα στέκομαι σ'αυτό το παράθυρο που με φέρνει κοντά σου και σε όσους σ'αγαπούν...
Άλλες χαρές εδώ, φρούτα του δάσους βρίσκω στο πανέρι μου
και φθινοπώρου αύρα...

Να έχεις ένα βράδυ ζεστό σαν την καρδιά σου
Σε αγαπώ πολύ,το ξέρεις
Κάποια μέρα θα σου μιλήσω για τις τρικυμίες μου(τι όμορφη η σκέψη σου για το εικόνισμα, που για να συμπληρωθεί χρειάζεται τις λεπτομέρειες..)Μ'αυτές πορεύομαι καιρο τώρα...πότε με το χαμόγελο και πότε με το δάκρυ αλλά ποτέ χωρίς ελπίδα...

mareld είπε...

Δήμητρα, αγγελούδι μου!

Έρχεσαι για μια στιγμή και μου σκορπάς ροδοπεταλάκια..!!

Να μη κουράζεσαι γλυκό μου και να εξασφαλίζεις χρόνο για Σένα!

Μην αφήσεις ποτέ το διαλογισμό.
Χθες ο μικρός που έχει πνεύμα ερευνητικό μου λέει..έχεις δίκιο..το έψαξα..έχουν γίνει πολλές μελέτες και ο διαλογισμός σε κραταει του συμπληρώνω, νέο, υγειή, και ανάλαφρο..

Φιλιά καρδιά μου και αγκαλίτσες!
Μου λείπεις!

mareld είπε...

Αγαπημένη μου, Αμαζόνα!

..το Καλό Πνεύμα του δάσους,

Περνάει αρκετά δύσκολα και αυτό θα στο εξηγήσω αργότερα..
στο γράφω απλά για να ξέρεις ότι σε πρόβλημα πόνου οφείλεται
η καθυστέρηση απάντησης στα υπέροχα σχόλιά σου..

Είσαι χάδι για όλους μας και φτιάχνεις φωλίτσες
που την αράζουμε και με ευχαρίστηση μεγάλη παρακολουθούμε τα δρώμενα..

Το καντηλέρι που κρέμεται
στην αυλή σου ανέσπερο φως!
Το φως που καίει..

Το βλέμμα της ζητιάνας..
μια φορά στη Γρανάδα συναντήθηκε το βλέμμα μου με το βλέμμα
ενός νέου ναρκομανή που το βλέμμα του πάντα με κυνηγάει..τότε με είχε αρρωστήσει.
Είναι που οι αισθήσεις σου μένουν ανοιχτές και ρουφούν το νόημα της ζωής..
Όμορφη και ανανεωμένη να σε χαίρονται όλοι που αγαπάς
και να σου δίνουν ότι ακριβώς η ψυχή σου είναι έτοιμη να δεχτεί, να μεθύσει.. ανθρώπινη ανάσα.
Χαρά και συγκίνηση με τα παιδιά..
Τα παιδιά είναι τυχερά και το ξέρουν..
Σκηνικά λατρεμένων στιγμών με τη μικρή σου..
αυτά καταγράφονται στις σελίδες της ιστορίας της εξέλιξης του ανθρώπου..να το ξέρεις..

Πολλά γλυκά φιλιά και στα αγγελούδια σου!
Πανέμορφα να περνάτε!

ΥΓ
Γρήγορα να αράξεις σε μαγικό λιμάνι!