Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

..Μεθάω και μεθάς Τι θαύμα ν’ αγαπάς Μ’όλη αυτή την αγάπη τριγύρω..



Ο χορός των άστρων

Καυτά τα σώματα
Εφτά τα χρώματα
Τα ξημερώματα
Δες την ίριδα τόξο στην νύχτα

Κοινές οι τύχες μας
Κι οι Αφροδίτες μας
Εννιά οι πλανήτες μας
Και χορεύουν μαζί μας στην πίστα

Αγκαλιά
Και γυρνάμε και πάμε αγκαλιά
Στον χορό των άστρων
Πάντα θα λέμε το ναι
Πουθενά
Πουθενά δεν χωράμε
Στη γη πουθενά
Ο χορός των άστρων Θεέ μου
Ας μην πάψει ποτέ

Και ζαλιζόμαστε
Παραδινόμαστε
Κι όσο δινόμαστε
δυναμώνει η τροχιά γύρω γύρω

Πετάω και πετάς
Μεθάω και μεθάς
Τι θαύμα ν’ αγαπάς
Μ’όλη αυτή την αγάπη τριγύρω

ΕΥΑΝΘΙΑ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ-ΕΛΛΗ ΠΑΣΠΑΛΑ-ΕΛΕΝΗ ΖΙΩΓΑ


ELLI PASPALA - Ο χορός τών άστρων



12 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

My (our)dearest Mareld,
You are a friend for the rest of my life! Thank you for beeing YOU, thank you for coming into my life...
YIOTA

mareld είπε...

Γλυκό μου Ηλιανθάκι!

Ηλιανθάκι της καρδιάς μας!

Φιλιά πολλά!
Καλή σου μέρα!

Demeter είπε...

Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω μια ηλιαχτίδα (από την αγαπημένη σου/μας Ελλάδα) για να σε ζεσταίνει, όπως ζεσταίνεις εσύ την ψυχή μας!

Πολλά ρόδινα φιλιά!

mareld είπε...

Μωράκι!

Μόλις έβγαλα στο φως μια ανάρτηση στο Nostalgia μετά από μια δύσκολη μέρα.
Η χαρά μου που σε βρίσκω..δεν περιγράφεται..

Σε αγαπώ και το ξέρεις!

Φιλιά αγγελούδι μου!

astria είπε...

Υπέροχο! απλά υπέροχο τραγούδι.

Και η καρτούλα γλυκειά μέσα στη αθωότητά της.

Καληνύχτα φίλη μου mareld:))

mareld είπε...

Άστρο μου και φεγγάρι μου!

Καλώς το!

Παιδιά ας μείνουμε στη ψυχή..
τι άλλο μας μένει..

Φιλιά και καλή σου νύχτα!

Ερατώ είπε...

Mareld!
Υπέροχη η Πασπαλά!
"Ο χορός των άστρων Θεέ μου
Ας μην πάψει ποτέ".

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Απλά υπέροχο...

Ψυχούλα μου,την ίδια σκέψη έκανα κι εγώ σήμερα με τη φίλη για τον ήλιο νιώθοντας πόσο τον έχεις ανάγκη...
Πώς να σου 'στελνα λιγο φως ελληνικό...

Μια ηλιαχτίδα δρόμο
το βήμα σου να λιάσεις πάνω της...

Λένε για τη δύναμη του εγκεφάλου και της σκέψης μας.
Έφτασε τίποτα εκεί στα ψηλά σήμερα που σε σκεφτόμουν;

Nα είσαι καλά καρδδιά μου.

mareld είπε...

Ερατώ μου!

Ας μη πάψει ποτέ..
τριανταφυλλένια μου..

Σου εύχομαι μια όμορφη μέρα!

mareld είπε...

Αμαζόνα μας!

Φως στο κόσμο και στη καρδιά μας σκορπάς..

Έφτασε και μου χαϊδεψε τον ώμο μου εκεί ακριβώς που πονάω και μέρες ήμουν άυπνη..

Φιλιά και στα αγγελούδια σου!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Ti ονειρεμένος συνδυασμός μουσικής, στιχου και ερμηνεύτριας!
Πράγματι όσοι αγαπούν δεν χωρούν πουθενά και το σύμπαν στροβιλίζεται γύρω τους. Να 'σαι καλά γλυκειά μας Mareld που μοιράζεσαι μαζί μας τις μοναδικές επιλογές σου!

mareld είπε...

Σε ευχαριστώ Φίλε μου!

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς..που τόσο κλείνουν τις ψυχές μας..

Να μου είσαι καλά!
Φιλιά!