Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

..Φυσάει αέρας στα κλαδιά μου απαντούν ψιθυριστά..



ΑΧ ΝΑ ΣΕ ΔΩ

Μουσική - Στίχοι: Ορφέας Περίδης
Ερμηνεία: Ορφέας Περίδης,
Μελίνα Κανά, Λιζέτα Καλημέρη

Από τα βάθη της ψυχής
κι από του νου τα ύψη
απ' το βυθό της θάλασσας
ως τις βουνοκορφές
ψάχνω να σε βρω

Μια σφαίρα υγρή γύρω απ' τη γη
μια ουράνια δεξαμενή
εκεί που λούζονται οι ψυχές
πριν να χαθούν στο σύμπαν
με ένα πήδο ένα πρωί
να μπω με μια βουτιά εκεί
απ' τον βυθό, απ' τον πάτο
να δω τα πάνω κάτω
να βρω όλα τα χαμένα
ίσως να βρω κι εσένα

Αχ, να σε βρω, αχ, να σε βρω
μόνο για λίγο να σε δω
ν' ακούσω τη σκιά σου
να μου φωνάζει γεια σου

Ακούς στα δέντρα τα πουλιά
άνθρωποι είναι με φτερά
που φέρνουν τα μηνύματα
από τον άλλο κόσμο

Φυσάει αέρας στα κλαδιά
μου απαντούν ψιθυριστά
κι αυτό που ψάχνεις θα στο πουν
τα πιο βαθιά πηγάδια

Έψαξα γη και ουρανό
μια περπατώ και μια πετώ
στων δύο κόσμων το κενό
να βρω την χαραμάδα

Στα βάθη των ωκεανών
ακούω τον ήχο των σεισμών
κι από την γη που άνοιξε
περνάω στον κάτω κόσμο
να βρω όλα τα χαμένα
ίσως να βρω κι εσένα


"Ah na se do" (If only I could see you)
Music - Lyrics: Orfeas Peridis
Voice: Orfeas Peridis, Melina Kana, Lizeta Kalimeri


Αχ να σε δω (Ορφέας Περίδης, Μελίνα Κανά, Λιζέτα Καλημέρη)



4 σχόλια:

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

...Κι αυτό που ψάχνεις θα στο πουν τα πιο βαθιά πηγάδια...

Αχ, να σε βρω...

Αχ,να σε δω...

Αχ...

Giorgos Varvakis είπε...

Ξεχωριστό πανέμορφο ατμοσφαιρικό. Δεν το χορταίνω. Γεια σου mareld ;)

faraona είπε...

Ωραιο τραγουδι!!!
πολλα φιλια

mareld είπε...

Αγαπημένοι μου φίλοι!

Χαίρομαι που Σας αρέσουν
οι επιλογές τραγουδιών μου!

Να μου είσαστε χαρούμενοι!
Να τραγουδάτε!
Να γελάτε πολύ!

Γλυκά φιλιά!