Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

..κι έχω ερωτευτεί τους γλάρους έρημα νησιά και φάρους και τη μοναξιά μου ..



Στην Αμαζόνα μας την Ιππολύτη!
Να τα εκατοστήσεις!






Το κύμα

Σαν της θάλασσας το κύμα
του πελάγου είμαι κύμα
βράχο βράχο σπάω με πόνο
όσο κι αν το μετανιώνω
αγαπάω και πληρώνω

Α, σύννεφα που περνάτε
για τον καημό μου με ρωτάτε
που τον μοίρασα του κόσμου
κι είναι τώρα πιο βαρύς και πιο δικός μου

Θάλασσά μου, θάλασσα
στα γαλάζια σου νερά
ταξιδεύουν τα όνειρά μου
θάλασσά μου, θάλασσα
άλλα ο νους μου αγαπάι
και άλλα η καρδιά μου

Α, της αγάπης σου είμαι θύμα
αλλού γι' αλλού με πάει το βήμα
κι έχω ερωτευτεί τους γλάρους
έρημα νησιά και φάρους
και τη μοναξιά μου

Θάλασσά μου, θάλασσα
στα γαλάζια σου νερά
ταξιδεύουν τα όνειρά μου
θάλασσά μου, θάλασσα
άλλα ο νους μου αγαπάει
και άλλα η καρδιά μου



Ένα πανέμορφο τραγούδι του Πάνου Φορτούνα, με την ιδιαίτερη ερμηνεία της Σωτηρίας Λεονάρδου. Από το άλμπουμ "Παράξενος κόσμος" του 2008 (Minotaur Records). Για περισσότερα τραγούδια επισκεφτείτε το www.myspace.com/panosfortounas.

*Sotiria Leonardou in a beautiful Greek song by Panos Fortounas, titled "to kyma" ("the sea wave"). Included in the Panos Fotrounas' CD "Paraxenos Cosmos" ("Strange World")(Minotaur Records, 2008). For more songs from this CD visit www.myspace.com/panosfortounas.


To kyma -Το κύμα-Φορτούνας-Λεονάρδου



8 σχόλια:

mareld είπε...

Αμαζόνα της καρδιάς μας!

Να ζήσεις!
Χρόνια πολλά και φωτεινά!

Να περπατάς Ηλιόλουστη
γιατί πολύ σου πάει!

Γλυκά φιλιά από τη βροχή!

Μηθυμναίος είπε...

Ηλιόλουστη Ιππολύτη, "μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλιά..." Να τα εκατοστήσεις κι αν σου φαίνοντα λίγα, τότε να τα χιλιάσεις!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Με μεγαλη μου χαρα και σε μια γλυκια αναρτηση θα αφησω τις ευχες μου.Ιππολυτη μου σαν το γαλαζιο της θαλασσας και το λευκο του γλαρου να ειναι η ζωη σου. Αμαζονα μου να πετας με οσους αγαπας προς την ευτυχια. Με φιλους σαν την Μαρελντ μη φοβασαι τιποτα. Την αγαπη μου και στις δυο.

Άστρια είπε...

Χρόνια πολλά στην Ιππολύτη!

Καλή εβδομάδα και από εδώ Μάρελντ. Την καληνύχτα μου την άφησα εκεί που "γλυκοχαράζει"

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Αχ,ψυχούλες μου...
Είναι στιγμές που τα λόγια λειψά
να φανερώσουν την καρδιά...

Ήμουν εκτός Βέροιας και άργησα να λίγο να ανοίξω τα δώρα σας.
Ήξερα όμως πως κάποιος θησαυρός πρωί πρωί θα με περίμενε...

Αγαπημένη μου κόρη της θάλασσας,
μεγάλη φίλη και αδερφή,
καλή μου mareld,
δεν θα μπορούσες να μου χαρίσεις ωραιότερο δώρο!
Και εγώ παιδί της θάλασσας είμαι,
ίσως φαίνεται και στα ποιήματά μου.

Κι έχω τους γλάρους έρημα νησιά
και φάρους και τη μοναξιά...

Και τις φωτογραφίες σου ερωτεύτηκα
Θα'θελα να μάθω τον τόπο,αν γίνεται.

Και τον ήλιο από παλιά ερωτεύτηκα
γι'αυτό περπατάω ηλιόλουστη...

Είσαι μια μεγάλη αγκαλιά για όλους μας...Αστείρευτη πηγή δροσιάς και ομορφιάς...

Σε αγαπώ πολύ...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Καλέ μου μηθυμναίε,
οι ευχές σου ήρθαν να αυγατίσουν τη χαρά μου...πιάστηκαν χεράκι με τις άλλες και χορεύοντας έφτασαν στα όνειρά μου...
Να είσαι όσο πιο κοντά μπορείς στα όνειρά σου φίλε μου...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Αγαπημένε μου φίλε Βαγγέλη,
μαζί στην ευτυχία αφού κρατάς ξεχωριστή γωνίτσα στην καρδιά μου...
Να είσαι καλά καρδιά μου...
Φάρος τα όνειρά σου...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Σε ευχαριστώ φίλη Αστρια για τις ευχές.
Να έχεις μια όμορφη μέρα.